Shadow

Leaf

Obchodní podmínky pro PK Virgine s.r.o (Imuneo.cz)

Leaf

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi PK Virgine s.r.o, se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha, IČO: 21448507 (dále jen "prodávající") a zákazníky (dále jen "kupující") při nákupu prostřednictvím e-shopu www.imuneo.cz.
  2. Podmínky jsou součástí kupní smlouvy. Odchylné ujednání ve smlouvě má přednost před těmito podmínkami.
  3. Obchodní podmínky platí pro spotřebitele, pokud není stanoveno jinak.
  4. Informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny na webových stránkách v sekci GDPR.

II. Platba a doručení

  1. Na e-shopu lze platit následujícími způsoby:
    • kartou
    • okamžitým bankovním převodem
    • bankovním převodem
    • na dobírku
  2. Zboží doručujeme na území České republiky, pokud se nedohodne jinak.
  3. Pokud budete platit na dobírku, celková cena je splatná při převzetí zboží.
  4. Pokud platíte bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet.

III. Recenze

  1. Recenze mohou být zveřejněny na webu nebo sociálních sítích.
  2. Recenze od ověřených nákupů jsou označeny jako "ověřený nákup".
  3. Neověřené recenze nejsou kontrolovány a mohou obsahovat nepravdivé informace.
  4. Nepovolujeme recenze s nevhodným obsahem nebo odkazy na škodlivé stránky.

IV. Naše zboží

  1. Informace o zboží, včetně dostupnosti a ceny, jsou uvedeny na e-shopu.
  2. U zlevněného zboží z důvodu vady nelze vadu reklamovat.
  3. Ceny jsou uvedeny včetně daní a poplatků, kromě nákladů na doručení.
  4. Zjevně chybné ceny nejsou závazné.

V. Objednávka

  1. Zboží vložte do košíku a postupujte dle instrukcí v objednávkovém procesu.
  2. V nákupním formuláři najdete informace o zboží, množství a ceně, zvolíte způsob dopravy a tím se vám ukáže i konečná částka, která obsahuje cenu za zboží a náklady na jeho dodání. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále „Objednávka“).
  3. Před odesláním Objednávky si můžete údaje zkontrolovat a změnit.
  4. Objednávku odešlete proklikem na tlačítko „Objednat a zaplatit“.
  5. Potvrzení objednávky obdržíte emailem.
  6. Pokud nám bude vaše Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým parametrům apod.), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení. V takovém případě kupní smlouvu uzavřeme až okamžikem vzájemného potvrzení této objednávky.
  7. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.

VI. Doručení

  1. Zboží doručíme dle zvoleného způsobu v košíku na uvedenou adresu.
  2. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám, ideálně bez zbytečného odkladu, dejte vědět.
  3. Doba doručení je do 4 pracovních dnů. Přepravce: GLS nebo Zásilkovna. Cena za doručení je 89 Kč, za dobírku je příplatek 49 Kč. U platby převodem se zboží odesílá po přijetí platby. Upozorňujeme, že se doba může prodloužit cca o dva dny.
     

VII. Platba

  1. Cena zboží je uvedena včetně DPH.
  2. Platbu lze provést kartou online, bankovním převodem nebo na dobírku.
  3. Pokud budete platit na dobírku, celková cena je splatná při převzetí zboží.
  4. Pokud platíte bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet.
  5. Daňový doklad obdržíte elektronicky.
  6. Slevy nelze kombinovat.

VIII. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

  1. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
  2. Nelze odstoupit od smlouvy u zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo hygienického zboží po otevření.
  3. Vrácení zboží probíhá dle instrukcí uvedených v obchodních podmínkách.
  4. Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám vám vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona máme právo vám vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli na našem e-shopu pro doručení daného zboží zvolit.
  5. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme od vás obdrželi platbu, pokud si nevyberete jiný.
  6. Částku vám vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od vašeho odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážete, že jste ho předali k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív.
  7. Zboží nám zašlete (nebo jinak předejte) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
  8. Zboží vraťte kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené: máme právo posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním nakládáním nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením nebo nepřiměřeným zkoušením poškodíte nebo opotřebíte, můžeme po vás chtít náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji na vracenou částku.
  9. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy. A to i v případě, že zboží pro svou povahu nemůže být zpět k nám vráceno obvyklou poštovní cestou (maximální odhadované náklady v takovém případě jsou ve výši 3800 Kč).

IX. Reklamace

  1. Prodávající odpovídá za vady při převzetí zboží.
  2. Reklamaci lze uplatnit emailem po vyplnění reklamačního formuláře.
  3. Zboží zabalte a pošlete na naši adresu spolu s reklamačním formulářem.
  4. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději do 30 dnů.
  5. Při reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.
  6. V první řadě po nás můžete chtít opravu, doplnění nebo výměnu zboží.
  7. Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněli přibalit), můžeme vaši volbu upravit.
  8. Můžete také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:
    • vadu jsme odmítli odstranit nebo ji neodstranili řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme,
    • >vada se projevuje opakovaně,
    • vada je podstatná.
  9. Odstoupit od smlouvy nejde (a máte tedy jen nárok na slevu Obchodní podmínky pro PK Virgine s.r.o (Imuneo.cz)
     

    X. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

    V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím-spotřebitelem ke sporu, má kupující-spotřebitel právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce, IČ: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr lze využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

    Kupující se také může obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů prostřednictvím platformy Evropské komise na webové adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Leaf Leaf

Objevte Sílu Synergie s IMUNEO

Doplněk Stravy Nové Generace!

Více informací

PK Virgine, s.r.o. - Imuneo.cz na Firmy.cz
Tyto webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies. Odsouhlaste prosím nastavení cookies souborů pro použití webu. Více informací zde.
Nastavení