Shadow

Leaf

Reklamační řád pro PK Virgine s.r.o (Imuneo.cz) - Doplňky stravy

Leaf

I. Všeobecná ustanovení

  1. Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího PK Virgine s.r.o., IČO: 21448507, se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha (dále jen "prodávající"), a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
  2. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) ještě před objednáním zboží.
  3. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

II. Záruka za jakost

  1. Prodávající vystavuje ke každému zakoupenému zboží doklad o zakoupení (faktura), který slouží jako záruční doklad.
  2. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím a je:
    • u potravin (doplňků stravy) do data použitelnosti nebo minimální trvanlivosti, za předpokladu, že byly dodrženy podmínky pro jejich skladování a nebyla-li potravina otevřena, vyjma případů, kdy je to nezbytné pro zjištění vady.
  3. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady.

III. Uplatnění reklamace

  1. Kupující při převzetí od přepravce řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky. Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit ihned při převzetí nebo na email info@imuneo.cz.
  2. Reklamaci lze uplatnit emailem po vyplnění reklamačního formuláře, který bude zaslán kupujícímu na vyžádání.
  3. Zboží zabalte a pošlete na adresu prodávajícího spolu s reklamačním formulářem.
  4. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamaci vyřídí bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

IV. Výluky

  1. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
    • mechanickým poškozením zboží,
    • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedeným v dokumentaci,
    • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
    • poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci,
    • zboží, které bylo upravováno zákazníkem,
    • použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu.

V. Vyřízení reklamace

  1. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace.
  2. Po vyřízení reklamace upozorní prodávající kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.
  3. Po vyřízení uznané reklamace opravou nebo výměnou se prodlužuje záruka zařízení o dobu trvání reklamace.
  4. Kupující je povinen reklamaci převzít bez zbytečného odkladu do 30 dnů od dne, kdy byl o jejím vyřízení informován. Pokud si kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, prodávající má právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.

VI. Závěrečná ustanovení

  1. Práva kupujícího vyplývající ze zákona nejsou tímto Reklamačním řádem dotčena.
  2. Tento Reklamační řád je platný od 25.6.2024 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.
  3. Tento Reklamační řád je k dispozici v sídle prodávajícího nebo jako dokument na www.imuneo.cz.
Leaf Leaf

Objevte Sílu Synergie s IMUNEO

Doplněk Stravy Nové Generace!

Více informací

Tyto webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies. Odsouhlaste prosím nastavení cookies souborů pro použití webu. Více informací zde.
Nastavení