I. Všeobecná ustanovení
- Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího PK Virgine s.r.o., IČO: 21448507, se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha (dále jen "prodávající"), a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
- Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) ještě před objednáním zboží.
- Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
II. Záruka za jakost
- Prodávající vystavuje ke každému zakoupenému zboží doklad o zakoupení (faktura), který slouží jako záruční doklad.
- Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím a je:
- u potravin (doplňků stravy) do data použitelnosti nebo minimální trvanlivosti, za předpokladu, že byly dodrženy podmínky pro jejich skladování a nebyla-li potravina otevřena, vyjma případů, kdy je to nezbytné pro zjištění vady.
- Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady.
III. Uplatnění reklamace
- Kupující při převzetí od přepravce řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky. Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit ihned při převzetí nebo na email info@imuneo.cz.
- Reklamaci lze uplatnit emailem po vyplnění reklamačního formuláře, který bude zaslán kupujícímu na vyžádání.
- Zboží zabalte a pošlete na adresu prodávajícího spolu s reklamačním formulářem.
- Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamaci vyřídí bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.
IV. Výluky
- Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
- mechanickým poškozením zboží,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedeným v dokumentaci,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
- poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci,
- zboží, které bylo upravováno zákazníkem,
- použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu.
V. Vyřízení reklamace
- Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace.
- Po vyřízení reklamace upozorní prodávající kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem.
- Po vyřízení uznané reklamace opravou nebo výměnou se prodlužuje záruka zařízení o dobu trvání reklamace.
- Kupující je povinen reklamaci převzít bez zbytečného odkladu do 30 dnů od dne, kdy byl o jejím vyřízení informován. Pokud si kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, prodávající má právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.
VI. Závěrečná ustanovení
- Práva kupujícího vyplývající ze zákona nejsou tímto Reklamačním řádem dotčena.
- Tento Reklamační řád je platný od 25.6.2024 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.
- Tento Reklamační řád je k dispozici v sídle prodávajícího nebo jako dokument na www.imuneo.cz.
Objevte Sílu Synergie s IMUNEO
Doplněk Stravy Nové Generace!
Nastavení
cookies
Používáme cookies za účelem personalizace obsahu a reklam, umožnění využívání funkcionalit sociálních médií a analýzy návštěvnosti. Pro více informací si prosím přečtěte naši politiku cookies.
Technické cookies
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek.
Tyto cookies nelze zakázat.
Analytické cookies
Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat to, jak jsou naše stránky využívány. Získaná data pak využíváme k analýze a zlepšování výkonu našich webových stránek.
Reklamní cookies
Tyto soubory cookies se používají k získávání informací o preferencích uživatelů napříč různými webovými stránkami. Získaná data jsou využívána k zobrazování reklam, které jsou pro uživatele zajímavé a relevantní.
Marketingové cookies
Tyto soubory cookies jsou používány ke zjištění efektivnosti našich marketingových kampaní. Mají za úkol například pomoci nám porozumět tomu, kolik naše marketingové kampaně přivedou návštěvníků do našich služeb, měřit počet zobrazených reklam a jejich účinnost, tedy kolik lidí na danou reklamu klikne.